Informacja
Burmistrz Gminy Iwonicz – Zdrój i Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwoniczu – Zdroju informują, że od 1 lipca 2021 środki finansowe w ramach programu „Dobry Start” (tzw. 300+) przyznaje i wypłaca Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną – z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.
Aby udzielić pomocy mieszkańcom w pokonaniu ewentualnych trudności w tym zakresie w dniu 17 września 2021 r. od godziny 9.00 do 12.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iwoniczu – Zdroju, Plac Dietla 2 – będzie pełniony dyżur przez pracowników ZUS. Osoby te pomogą założyć profil PUE ZUS i wysłać wniosek.
Osoby, które będą chciały skorzystać z pomocy pracowników ZUS powinny przynieść ze sobą :
- dowód osobisty
- swój adres e-mail
- numer konta bankowego
- telefon